Det blev en dag på stranden...

Under söndagen var jag trött och sov länge, men tillslut gick jag upp och såg att solen sken! Aah, fort ut i solen! Måste åka till stranden och sola! :D
Lämnade mitt tråkiga och instängda rum (inga fönster!) och mötte upp Alan som hade flyttat till mitt hostel. Alla hans vänner övergav honom, så vi bestämde att vi två kunde hänga under dagen för att hålla varandra sällskap:)
Väl framme i Kilda efter 15 minuter på spårvagnen så åt vi lunch från subway på gräsmattan och slog oss sedan ned på sanden istället. Precis där och då, kom det en fantastisk man och dansade i små glittriga Speedos till en sång som heter ”I’m sexy and I know it”. Jag har en film på detta, men har tyvärr inte möjlighet att ladda upp den nu. Kanske en annan gång!
Vi solade några timmar och Alan ,den dumbollen, var helt vit och använde ingen solkräm. Ni kan ju gissa hur han mådde på kvällen,hahaha!
Vi lyckades ialla fall ta oss till en park senare på kvällen där vi åt thaimat och drack öl och träffade på två nyfikna pungråttor! Sen drog vi tillbaka till Kilda och drack öl med tjejorna från Schweiz. Mycket bra sista dag i Melbourne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0