Hard rock café

Här kommer då äntligen lite bilder från min och Jonathans middag på Hard rock café förra veckan. Eftersom vi fick vänta nästan en timme på vårt bord så slog vi på stort med aptitretare (öl), förrätt och huvudrätt. Herregud, så mätt jag var efteråt!
Nedanför restaurangen har de en utebar, där man kan dricka öl o vänta på sitt bord



Där roade vi oss med att spana på feta människor...



...kolla på den roliga ungen vid bordet bredvid oss
(OBS! Helt naturlig bild, han satt verkligen såhär,hahaha!)



...tog mindre bra bilder på oss själva...



...och en bra bild!



Tillslut fick vi äntligen komma in och delade på världens godaste nachotallrik till förrätt!



Sen fick vi vänta ett bra tag på huvudrätten så vi tog lite fler bilder
(och videon jag la upp häromdagen)...



...och jag tittade på alla coola grejer på väggarna!



Tillslut kom äntligen min mac’n’cheese med kyckling o vitlöksbröd in (som till min stora besvikelse inte smakade så mycket)



Och Jonathan fick in sin hamburgare som såg mycket godare ut än mitt torra kycklingbröst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0