Loppis i Walcha

En dag när jag bodde hos familjen Crawford i Walcha, så hade jag lite tid över att spendera medan småtjejerna dansade balett. Byn är ju inte så stor så det var inte mycket att titta på, men jag blev tipsad av Susie att kika in på stans antikaffär (som jag snarare skulle kalla en stor loppis:P). Tyvärr var den stängd, men medan jag stod o kikade in genom fönstret så såg en gubbe där inne som kom o frågade om jag ville komma in o kolla istället. Yes please! Det var jag väldigt glad för, för jag hittade ett riktigt fynd:)
Det var så stort! Jag blev chockad när jag klev in...



Hade gärna haft en sådan här hemma, men lite svårt att ta med på planet tyvärr:(



Helt ensam på loppisen!



Jag hade kunnat vandra omkring i timmar, men fick nöja mig med cirka 30 minuter.



Nåt att ha i köket kanske? Dagens rätt är...



Eftersom jag älskar plåtburkar (särskilt gamla och slitna) så var denna söta burk för 5 dollar (ca 35 kronor) ett riktigt fynd!

Kommentarer
Postat av: mamma

Verkar vara nåt för mig :D .Kanske tur jag inte kan gå in.

2012-01-15 @ 10:26:40
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: kattis

jag skulle vilja ha en sån plåtburk med rosor på. den var jättefin.

2012-01-15 @ 15:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0