Farsta fredag

Jag kan ju säga såhär,jag är ganska så glad att jag har köpt klart alla mina julklappar! På dagen var jag och lillsyrran i Tyresö centrum för att handla mat. Bara det var en prestation. Alla gick omkring med sina kundvagnar och trängdes. Vi hade tur som fick tag på en skinka;)

Senare kom Sara för att hämta upp mig hemma och vi åkte mot Farsta Centrum eftersom vi skulle köpa en present till Denise som ska firas ikväll. Det tog ca en kvart att hitta en parkeringsplats (vilket ändå inte klår när vi åkte till Älvsjömässan,där tog det 45 minuter) som låg längst bort på den mest avlägsna platsen.
Sen där inne var inte att snacka om..HERREGUD vad folk!

Folk överallt och köer till alla kassor. Man kom fan knappt fram..Nä usch,tack o lov att jag är klar och bara kan vänta tills måndag infinner sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0