God jul!

I wish you a very,very merry christmas! :)

Igår kväll var jag väääldigt trött när jag kom. Jag kom hem vid tolv och lade mig efter en stund i sängen med datorn i knät för att skriva ett blogginlägg. Tyvärr blev det nåt fel på internet så det sparades inte,men jag var så trött så att det sved i ögonen och bestämde dig därför för att stänga av datorn.
Lättare sagt än gjort,jag hann somna innan den hade stängt av sig helt och vaknade till av det lilla plinget när den stängdes av. Ca två timmar senare vaknade jag med kläderna på och datorn på golvet. Någon hade varit snäll att ta bort den från min mage efter jag hade däckat i sängen:P
Haha,men jag hade en riktigt trevlig kväll igår! Allting verkar gå mot det bättre nu och löser sig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0