Grattis Kattis!

Idag fyller min äldsta lillasyster 18 år! Liten blir stor!! Så fort jag hinner ska jag ta med henne ut på krogen och visa hur syrran har partajat de senaste två åren;) Dålig syrra som jag är så har jag ju totalt glömt bort att köpa present till henne mitt i all julstress,men sa att min present får bli en fin middag ute på restaurang och sen bjuder jag henne en hel kväll på krogen. Eller ja,iaf på en drink;) Plus mitt fina sällskap!

Annars har julhelgen varit ganska lugn. Typ ingen alkohol och inte alls så mycket mat i magen som det brukar vara.

Imorn ska jag åka ut till Stavsnäs för att hälsa på Nattis på båten. Hon har typ en ny tjänst som matros på båten Vindöga så jag måste ju se hur hon har det! Sen blir det in till stan igen för att åka hem till syster där mormor,mamma och Kattis är för att äta middag och sen iväg på Rhapsody in cirkus. Blandningen av ena brodern Scott och Robert Wells. Hur det kommer bli? Har jag ingen aning om,men kul blir det nog:)

Tanken är att sedan sova hos syster för på fredag morgon är det upp tidigt för att åka ut på Värmdölandet igen och hoppa på min båt för att jobba. Innan dess ska det bli en brakfrukost på McDonalds med en kollega:)

Så..nu vet ni vad jag kommer ha för mig de kommande två dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0