Midvinternattens köld är hård...INTE!

Det är ju för fan plusgrader ute! Ska det vara så på julafton? Jag tycker inte det faktiskt...Så dåligt att minusgraderna och frosten ute i naturen försvann lagom till julaftons morgon...

Men men,sammataget är jag väldigt nöjd med årets jul!
Det var ingen städstress på förmiddagen vilket är väldigt ovanligt i denna familj! Däremot stod mamma i duschen när mormor och farmor kom enligt tradition;) I år var det för att mamma stod o strök dukar och gardiner som skulle upp i sista sekund.
Sedan gjorde vi något nytt. Vi åt sill,lax och potatis som jullunch innan Kalle Anka och sedan tog vi resten,varmrätterna dvs,efter Kalle Anka som en middag istället. Det var ganska skönt att dela upp det sådär för då åt man inte så jävla mycket:P

Sen kom då det här med julklapparna. Jag ska inte säga att jag inte är nöjd med mina julklappar,tvärtom! Men jag måste ändå säga att man nästan varje år blir "besviken" liksom. Det är sån jävla hajp innan julafton med allt klappköpandes och förväntningarna är skyhöga. Man är liksom pirrig och tänker,snart får jag öppna mina julklappar!
När man sedan är klar och har öppnat alla känns det typ lite som; Jaha,var det bara det här?  Fick jag inget mer?

Men klapparna är väl säkert dyrare än vad man tror. Speciellt stolt är jag nu, över att vara ägare till bland annat en Dior mascara+ögonskugga och alla säsonger av Sex & the city samlade i en box! :)
Och ja,det är klart att jag fick sista Piratesfilmen i Collecters Edition;)


Återigen, en riktigt God jul till er som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0