Coffeholic!

Under gårdagens eftermiddag fick jag en sådan otrolig huvudvärk. Jag tog en Ipren och gick o lade mig,men den gick inte helt över. Imorse när jag vaknade fanns det fortfarande en uns kvar av den. Den utvecklade sig bara mer och mer under dagen. När jag var i centrum på eftermiddagen så tänkte jag; varför inte pröva?

Jag köpte mig en kopp kaffe.



Och gissa vad? Huvudvärken försvann nästan omedelbart. Jag kom fram till att jag då måste vara lite beroende av kaffe. Eller kanske snarare koffein? Huvudvärken har börjat smyga tillbaka,men pallar inte koka kaffe nu. Tog ett glas Coca-Cola och det släppte en aning. Hmm...

Härmed utnämner jag mig själv till coffeholic!



Jag om några år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0