En kväll @ Berzelii Bar

Gårdagens kväll blev riktigt rolig! Jag måste säga att jag hade lite fördomar först mot stället,det är ju bara barnrumpor där tänkte jag. Men det gjorde inget plus att det var lite äldre också så:) Vi var riktigt populära,folk kom och kladdade på en hela tiden och skulle ragga. Bara o välja o vraka,men vuxna som vi är sket vi i det;)

Förkröket började hemma hos Sara och sen åkte vi bil in med Jonas som var nykter under kvällen. Många cider hann vi få i oss så inne på krogen köpte jag bara två drinkar,sen fick det vara nog. Tror jag slutade dricka redan vid elva,haha!

Här kommer lite pics iaf....
image27

image28

image29

image30

image31

Ska så fort som möjligt lägga upp lite fler bilder på Facebook. Kika där om du är nyfiken;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0