För dig som inte känner mig!

PERSONLIGT
01. vad heter du? Kristina Maria Holm
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Saga eller Linnea
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Om jag hade blivit en kille skulle jmitt namn vara Anders,haha!
04. vilket stjärntecken är du? Tvilling
05. vilken årgång är du? 1987
06. vart bor du? Tyresö
07. bott utomlands? Nee
08. flyttat antal gånger? 1
09. vart skulle du vilja bo? I en egen lägenhet!
10. vilken skolklass? Jag slutade gymnasiet för snart två år sedan..
11. vad vill du bli när du blir äldre? Kustbevakare!

UTSEENDE
01. hur lång är du? 1.67 m
02. hur mycket väger du? 60+
03. hårfärg och frisyr?  Blonderat, mellanlångt,halvrakt,tunnt hår. Typiskt svenskt!
04. ögonfärg? B
05. mest nöjd med? Min rumpa och mina vackra ögon;)
06. minst nöjd med? Min bleka hy!
07. skostorlek? 39/40
08. glasögon? Jag har perfekt syn=)
09. har du några piercingar/tatueringar? En tatuering på höger sida om svanken och tre hål i öronen

FAVORITER
01. filmer?
Pirates of the Caribbean trilogin,Napoleon Dynamite,Blades of glory,Yrrol etc   
02. låtar? Colombus av Kent,Curly Sue av Takida,Apoligize av Timbaland..Finns många bra!
03. årstider? Alla årstider har sin charm;)
04. mat/dryck? Souvlaki med tzatsiki och potatisklyftor/öl   
05. djur? Nä,kaninen dog i september 
06. färg? svart,chockrosa,lila,grått
07. parfym? Just nu har jag Calvin Klein parfym
09. ämne i skolan? Jag vill minnas att foto var kul!
10. sysselsättning? Umgås med vänner på krogen,i simhallen,hemma...whereever=)

KLÄDER
01. vad använder du just nu för jacka? Svart skinnjacka
02. vad använder du just nu för skor? Pumasneakers som glittrar^^ 
03. favoritfärg på kläder? Svart
04. favoritmaterial på kläder? Just nu stickat och denim
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par nya märkesjeans som sitter så jävla snyggt
06. favoritaffärer? H&M, Gina Tricot, Vila
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Allt mellan 49 kr - 5000 kr (t.ex. när jag köpte gåsjackan förra hösten:P)
08. favoritmärke? Friis&Company gör så jäääävla snygga väskor!
09. vad har du för tröjstorlek? S-M

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Mittimellan
2. vilken färg på tapeterna? Mörkblå
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Rött och furuträ
4. vad vill du ändra där inne? ALLT
5. vad har du där inne av följande: A, B, C (om bärbar räknas!), D, E
a) tv?
b) video/dvd?
c) dator?
d) stereo?
e) telefon?
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Vårt förråd och grannens hus
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover,kollar på teve och ligger med datan i sängen
8. favoritpryl i rummet? Sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0