Gud så pajigt

När båda mina kvällsplaner verkar ha gått i stöpet så får man roa sig på annat sätt!

Just nu sitter jag och laddar ner en massa olika Magnus Uggla låtar. Jag har gett mig fan på att jag ska ha hela alfabetet med hans låtar. Tror jag kan lyckas om jag prövar lite nya låtar som jag inte känner igen också:)
En gammal klassiker som inte får tillräckligt med cred är Dyra tanter. Handlar om unga tjejer som är prydnader åt äldre herrar...:P Så hör man en tantröst i bakgrunden som säger "Gud så pajigt!" Haha, så skön!


Just nu är det såhär:

4 sekunder
Astrologen
Baby Boom
Coverbandens förlovade land
Dyra tanter
Efterfest
Fula gubbar

osv....^^

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad betyder pajigt? Jag har letat runt och kollat överallt men kan inte finna betydelsen! skitjobbigt! Så hör gärna av dig om du vet vad det betyder:)

2008-05-07 @ 11:11:35
URL: http://karrtorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0