Hej då Sverige!

Nu är det bara cirka en 40 minuter kvar tills min skjuts kommer hit och hämtar mig. Sen ska vi åka och hämta upp Denise ute på Raksta. Sen....sen är det raka spåret till Arlanda! :D
Som vanligt kommer man ju ha några timmar att döda där,men vi ska käka lunch o kolla lite i butiker så det löser sig säkerligen. Två timmar för två brudar på väg till Thailand är ingenting;)

Så nu säger jag hej då Sverige i två veckor! Och hej då till min dator och bloggen i två veckor. Hittar jag något billigt internetcafé så är det klart att jag uppdaterar lite vad vi håller på med i värmen:) Ha de gott här i decembermörkret!


image38 
Denise och jag säger: so long suckers! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0