Packa och stå i

Så var det då snart dags för nedräkningen de sista 24 timmarna. Om ett ynka dygn vid den här tiden är jag på Arlanda och har antagligen checkat in väskan, gått igenom säkerhetsgrejen och sitter med en kall öl mot mina läppar. Imorn bär det av kära läsare,två sköna veckor i Thailand. UNDERBART!:D

Just nu håller jag på att packa för fullt,mycket att tänka på. Måste även gå in på flygverkets hemsida och kolla allt det här med vätskor i handbagage etc. Jag MÅSTE ha vaselin för läpparna på flyget. Annars har jag inga läppar kvar när vi är framme... Hmm,alla fem olika sollotion är iaf med i necessären! ^^



(http://www.novair.net/se/channel7/channel7_1/Airbus+A330-200.htm)
Här är planet jag kommer flyga med imorgon kl. 16.30=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0