Slödag

Detta har varit en extrem version av bakissöndag. Väcktes av sms från Sara som undrade om jag ville äta lunch med henne. Hamburgare dårå. Hallå,behöver hon ens fråga om jag vill? Det är bara o säga en tid plats;)
Hem o lägga mig i sängen med datorn i knät o msna,facebooka,surfa. Det har jag i princip gjort ända tills nu.

Fick förresten tips av Tommie att spana in Piccaboo.com. Titta vad jag hittade där:


image32
Nån mupp,Nisan och jag=)

Hur som helst har jag åkt på att jobba i veckan också. Det sög ju lite o tyckte bossen hade lite väl kaxig attityd att jag skulle ta Söderarm från imorn o några dagar framåt. När jag sa att jag inte kan på torsdag så kom det fram att hon trodde jag var reserv denna vecka... EHH,ICKE! Men aja,det löser sig,jag jobbar till onsdag så får jag snacka med bossen imorn om vad som händer:)

Nu en snabb dusch innan det är dags för Parlamentet och sängdags?:P

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha nån mupp ? Det är min brorsas kompis felix du snackar om !

2007-11-11 @ 21:10:01
Postat av: Tina

Haha visste väl inte jag heller!:D

2007-11-11 @ 22:09:50
URL: http://tequinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0