SOS! My sister burnt her jacket...

Det luktar bränd plast i hela huset tacke vare att min lillasyster lade sin vinterjacka på hatthyllan i hallgarderoben. Eftersom den är väldigt tjock och tar stor plats så trycktes den mot den lilla varma spotlighten och tog eld. Det tog ungefär 5 minuter... Nämnde jag att denna syster har MVG i princip alla ämnen? :P
Hur som helst,huset luktar skit och jag vet inte om jag kan sova ordentligt i denna stank. Man kommer väl drömma mardrömmar om husbränder och alltihopa!

Medan jag satt o mös i tevesoffan och såg på Kustbevakarna så blev jag lite hungrig. Jag kom på mig själv att,jag har ju inte ätit någon middag! Fram med rostbröd och när jag såg en honungsburk blev jag bara sååå sugen!
En rostmacka med honung på. MMMmmm så gott! Och så länge sen! Jag tog utan att tveka två stycken! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0