Starlight,Sweetheart,Melody...

...Brighteyes,Patch och Klover. Bon-Bon bakar underbart...

Haha,jag och min lilla-syster har precis varit jättenostalgiska och tittat på My Little Pony. Min favorit var Melody för hon var snyggast och ballast. Mörkrösa kropp och blått hår,det är snyggast färger också;)


(http://www.kimsites.net/dreamvalley/media/tales.jpg)

För övrigt så har Lilli och jag varit väldigt duktiga idag. Vi gick på promenad i cirka 40 minuter och hann även med att gå och handla mat. Det var väldigt skönt med frisk luft,dagsljus och lite motion! Träningen igår blev ju aldrig av...
Eftersom pappa är hemma och är sjuk så blir det hämtmat till lunch varje dag. Idag åt vi thaimat. Very nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0