Att dissa och att dissas

Gårdagens kväll/natt blev verkligen inte något som jag hade förväntat mig! Här var jag inställd på att sitta hemma och titta på TV och gå till sängs tidigt eftersom det inte blev så mycket sömn igår. Så blev det inte!=)

Natie min kära vän var inte på humör att vara hemma och ville hitta på nånting. Ja va fan,tänkte jag. Varför inte köra en runda på söder då?! Sagt är gjort och halv tio gick jag på bussen som tog mig in till stan. Vi började på Gröne Jägaren där vi var tvunga att beställa dubbla omgångar varje gång eftersom vi inte ville betala extra avgift på kortet. Så fort i med två öl för min del och två glas vin för Nattis del. Efter ett tag ville vi gå vidare och Kvarnen var siktet,men vi prövade Patricia först. Det gick åt helvete såklart. Vidare till kvarnen,där vi stod i kö i 25 minuter och fick äran att prata med en mupp. Dissades såklart...Vi dissades av vakterna där i gengäld.
Humöret började sjunka,men vi prövade iaf 54 och det gick! To bad för Maja som hade varit där innan och dissats med sina vänner:P
Där inne tog vi ett glas var och sen bara shakade ass hela timmen tills de stängde=)Gick bra till en början,men sen kom en äcklig man och tryckte sin styva penis mot rumpan vilket inte är okej! Det jobbiga är att han inte fattade vinkeln när jag gick ifrån honom X antal gånger...FATTA DISSEN!
Tillslut kom Andreas som en räddande ängel och jag hade en anledning att gå ifrån dansgolvet,haha!
Natten led mot sitt slut och vi avslutade kvällen med en tallrik gyro med grekisk sallad till. Mycket gott och mycket nyttigare än Donken^^

Nu cykla till centrum och klippa&slinga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0