Bikiniångest

Resan till Thailand med Denise närmar sig med stormsteg och min bikinibantning har fortfarande inte visat några vidare resultat. Slut med sjåpandet, nu ska jag ner iaf till 65 kg. Morgonvikten just nu är 68 kg,det är bedrövligt. Under dagen kan man ju lätt komma upp i 70 kg...Nä,inga mer ursäkter för att ta en bulle på en vardag eller bara en liten tugga. Motion varje dag när jag är hemma och är jag riktigt duktig, en morgonpromenad de dagar jag jobbar. Saker måste ske innan avresan den 30 november! :D

Shit,vilket utlämnande...Men jag är väldigt ärlig av mig jue:)

Nu iväg till Friskis och träna ett medelpass!

Kommentarer
Postat av: Josefin

(tror inte du är den enda med bikiniångest)

lycka till nu! :)

2007-10-09 @ 11:31:31
URL: http://josefinb.blogg.se
Postat av: Tina

Tack så mycket!

Jag lyckades motstå cheesecake idag iaf när jag var o fikade med min vän!:)

2007-10-09 @ 19:46:12
URL: http://tequinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0