En blåsig dag i stan

Idag har jag varit duktig. Fast min kära vän Natalie har varit ännu duktigare. Vi båda startade dagen med att simma 1000 meter på Eriksdalsbadet. Det är hela 40 längder;) Sedan åkte vi vidare in mot city för att lämna in lite CV på diverse butiker som Natalie har ringt till. Hon är så duktig som engagerar sig så mycket. Jag hade nog aldrig pallat! Att vara moraliskt stöd räckte nog för min del,tihii!
Naturligtvis hann vi med lite nöje också,det är ju ändå fredag. Tittshopping på Drottninggatan och Gallerian och glada skratt spridda över dagen. Sammantaget en väldigt mysig dag trots den kalla snålblåsten som förstörde frisyren.
Nämnde jag att vi var duktiga och bara åt sallad till lunch också?;)

Ikväll blir det nog bara chill hemma och kolla på Idol typ. Syrran håller på att tillaga Risotto till middag,MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0