En sån dag

Idag är det en sån där kort,skön dag! Jag var en aning grinig imorse,vet inte riktigt varför men det utlöstes iaf av att min kollega inte tyckte jag hade städat ordentligt igår när vi hade slutat. Så blev jag sur,men resten av dagen har varit precis tvärtom. Vi har haft riktigt roligt tillsammans allihopa och Magnus verkar vara på bättringsvägen:)

Jag har inventerat vilket tog mycket kortare tid än vad jag trodde det skulle göra. Kanske inte exakt så noga som jag brukar vara,men väldigt nära inpå:)

Jag har även insett att jag är alldeles för snäll! Peter påpekade det särskilt idag när jag lånade ut min privata dator till en passagerare som ville kolla sin mail. Hmm,han har rätt i att så långt måste man inte gå för att vara trevlig gentemot sina passagerare. Det ska jag inte göra igen!



image15

Fast innerst inne är jag ganska kaxig ändå!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0