En sån helg!

Fredagen var ju annorlunda. In till stan för att åka med Nattis båt Skärgården till Tyresö. Lämnade min väska med arbetskläder på Söderarm innan också för att slippa släpa med den. Kom fram till Trinntorp,fick vänta i kylan på bussen cirka 25 minuter. Gjorde en fuling o hängde inne på Trinntorpsaffären för att inte förfrysa tårna,haha!
Kommer in till stan igen,väntar på min vän som jag ska ta en öl med och går sedan tillbaka till Strömkajen för att sova på Söderarm. En vända runt helt enkelt^^

Lördagmorgon åt jag en stadig frukost på McDonald´s för att orka jobba. Allting blev mycket lättare iochmed att Nattis åkte med mig i fem timmar o vi hann strosa lite i Vaxholm också medan båten tog en sväng till Ramsösund. Tänk att sist jag jobbade så fick jag hoppa av o köpa sprit på den timmen också:P
Jag blev ganska full igår,mådde tom lite illa imorse när jag vaknade. Men inte så pass fulll att Peter fick de bilder han ville ha! Hahahaha!
Vi bestämde oss idag för att ta det nästa vecka när Magnus är med så fotar vi han istället;)

Nu ligger jag i min säng och ska avnjuta Svensson,svensson och Babben&co på Svt Play!

Sussa sött alla ni där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0