Hat och kärlek

Jag hatar att jag suttit ganska mycket vid datorn (på arbetstid,tihii^^) men ändå inte tagit mig tid att blogga...Jag har ju med mig den för att min blogg ska bli roligare och uppdateras oftare! Jag menar,jag har massa bra idéer i huvudet om vad jag skriva etc.
Det andra jag hatar är att min telefon har fått cp-ryck och vägrar ge mig mottagning. "Begränsad service" på ställen där jag har haft full mottagning heeeela dagen. ÅÅÅHH,jag som väntar på ett samtal...
Jag hatar att jag måste hoppa in i duschen nu om jag ska känna mig någorlunda fräsch!


Jag älskar att jag har jobbat dessa dagar på fridag. Detta mina vänner,innebär i princip dubbel lön=) Så två dagars arbete blir typ fyra dagars lön. Inte helt fel!
Jag älskar att jag varit så glad idag och skrattat en massa. Timmarna har bara flugit iväg och jag har varit trevlig mot mina kunder.
Jag älskar att man kan skicka sms från min dator! Det räddade situationen med det väntande samtalet=)

Jag älskar att känna mig älskad. Därför gladde mig detta inlägg på Facebook från min kollega Jonas på M/S Viberö så jäävla mycket!:D



Jonas Nordquist (no network) wrote
at 1:54am on October 15th, 2007
Inget ont om andra flunkar, men Husarökvällarna är inte desamma när ingen krökar som Keith Richards o fuskar som Ludmila Engqvist. Vi saknar dig Mat-Tina!

Kommentarer
Postat av: Helena

Sov gott, natti, natti!

2007-10-17 @ 22:31:33
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0