Helgen knackar på dörren

PINSAMT är ordet som beskriver eftermiddagens situation allra bäst...
Jag och Denise stod inne på Resevaruhuset och skulle betala vår Thailandresa. Hon betalar först och så lämnar jag sedan över mitt VISA-kort för att betala min del.
"Kortet är ej giltligt."
Eehh,vad fan? För lite pengar på kontot och krediten hjälpte inte heller till. Jahapp,det blir bara för mig o överföra pengar imorn och åka in igen o försöka. Haha,lite jobbigt var det iaf...:P

Sedan bio. Vi såg Supersugen. Den var rolig och hade sina höjdpunkter,men man kan nog vänta till video också. Lite av en må-bra-film=)


Är det någon annan som irriterar sig på att Comviqs telenät inte fungerar?! Fan,det suger att inte kunna använda sin mobil som man vill!! Fixa det nu tack snälla Comviqsupportrar!!!

Imorn blir det att efter ha betalat resan åka med Nattis båt till Tyresö Trinntorp för att sedan åka in till stan igen med buss. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med min packning till jobbhelgen @ Söderarm,men jag kanske kan lägga den i terminalen så länge lr nåt=) Datorn kanske får stanna hemma då,vill inte att den ska ligga där o skräpa liksom...Jaja,får tänka ut nåt smart!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, jag kommer ihåg när jag hade Vodafone för några år sedan, jag hade i stort sett aldrig tecknig. Hur jobbigt som helst.
Svar: Nejlikor, så var det ja! Tack :)

2007-10-19 @ 07:47:21
URL: http://karinenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0