Ibland förundras man ju

Jag tänkte skriva lite igår kväll om flunkmötet när jag kom hem,men eftersom internet cpade sig får jag ta det nu istället...

Jag blev lite förvånad faktiskt. Eller jag vet inte,jag är kanske lite överdriven. Men jag hade föreställt mig en massa menande blickar från mina kollegor och lite tvärsida.
Tvärtom hade jag en riktigt trevlig kväll! Mötet varade inte alls så länge, utan det blev mer tid efteråt för att äta smörgåstårta, ta ett glas vin och snacka om lite allt möjligt med kollegorna. Jag stannade kvar cirka två timmar efter med tre andra tjejer och det var länge sen jag tänkte så mycket på att jag har riktigt sjyssta kollegor!
Jag kan ju tacka mitt stora misstag för att jag var kvar så länge:P Haha,det var så dumt att jag inte ens vågar skriva om det här utifall någon polis skulle råka slinka förbi min lilla blogg;)

Hur som helst var jag på så bra humör så att jag skjutsade hem en kollega till Kungsholmen,en liten omväg för min del,men det är ju så kul att se hur folk bor!^^ Efter en lite förvirrande förklaring så hittade jag ändå raka vägen hem direkt=)

Jag fick också reda på att folk inte snackar så som jag trodde,utan det var mer omtänksamt. Gulligt tycker jag,men en aning förvirrande också. Det är ju jag och inte kollegorna som vet hur det egentligen ligger till.

Här nedan ser du lokalen för vårt flunkmöte=)


image12

(Jag fick lite komplikationer att kopiera in adressen där jag hittade denna bild,men det står bild.admin.kth.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0