Inte bakis

Huvudvärken försvann lyckligtvis gradvis under dagen. Jag ska inte påstå att jag är fullt återställd än,men jag är konstigt nog ganska pigg just nu. Därför orkar jag ladda upp lite bilder så att jag kan visa vilka som hälsade på i min trädgård igår och hur jag såg ut innan jag drog in till stan för att festa loss på Patricia;)

image13

Jepp,det blir en gårdagens outfit! Kjolen som inte syns har en döskalle i ena hörnet och är från H&M,linnet från SVEA och boleron + svart halsband från Gina Tricot.
Jag bjuder för övrigt på den där "gravidmagen" jag lyckades åstadkomma.


Tyvärr,dum som jag är,raderade jag bilderna på de söta rådjuren som igår log o vilade vid granen på vår tomt. De såg ut o ha de lugnt o skönt ända tills jag skrämde dem o stod o fotade vid balkongdörren,haha!:P Det var iaf en hanne och ett kid^^


Nu,ladda upp en profilbild här på bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0