"Jag ska telefonera"

Haha,mamma har just kommit på det skönaste ordet (som tydligen är ett gammalt,oanvänt ord) istället för att säga ringa:
- Vad ska du göra? frågade Kattis
- Jag ska telefonera, svarade mamma.

Hahahaha,själv höll jag på att kissa på mig för att det lät så roligt!^^

Nu har jag fyllt ipoden med nästan all musik som jag införskaffat till denna dator. Hela 60 låtar kan jag nu lyssna på! Det där beslutet jag tog i fredagskväll om att omsynkronisera hela min ipod och ta bort cirka 700 låtar o börja om på nytt känns inte lika självklart nu som då. Fast lite skönt är det:)



Uppdatering kl.20:54...Tydligen så har Calle Schulman också lagt ner sin blogg. Han har börjat med veckobrev istället... Patetiskt. Dålig stil. Bedrövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0