Lördag

Jag blev faktiskt riktigt varm ett tag igår kväll,men blev snabbt kall igen när jag lyfte på täcket och lämnade den varma,trygga famnen för natten. Sov iofs gott ensam i min egna säng,men nu sitter jag här kall igen utan att egentligen ha gjort någon nytta idag. Jag har städat min t-shirt låda och det är allt. Jag kom aldrig längre för jag har så jäääävla ont i ryggen. Stel som en äldre.

Därför blir det säkert perfekt att träna ett danspass på Friskis om cirka en timma=) Bli varm och svettig, mjuka upp musklerna i ryggen och sen stretcha ut alla muskler ordentligt. Mm,det blir bra det! En skön dusch på det sen oxå:)

Jag är inte hungrig konstigt nog...Åt bara en vit fralla till frukost som inte brukar mätta något vidare. Tvingade i mig lite risottorester till lunch så att jag har någon energi till jympan. Får se hur det,haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0