Lördagkväll i Vaxholm

Hej hej hallå dagboken

Ligger i soffan i Söderarms mässa och myser med min data medan alla sitter o kollar på ZTV. Det är ganska dålig musik och jag har ganska stor lust att sätta på en sjysst Timbalandlåt istället!=)
Dagen har varit hyfsat lugn och lång,men det är klart att det ändå är skönare att mysa tillsammans på kvällen! Jobbar just nu med ett toppengäng,synd att det bara är över helgen...

Gårdagens kväll blev inte riktigt som jag hade tänkt mig! Kom till båten och den hade larmat såklart. Efter ett samtal till Magnus var det dock fixat=) Tre öl och en timme senare så var jag på festhumör och fick med mig Magnus ut efter lite om och men. Hos vakterna på Patricia blev han dock nekad för de tyckte han såg för full ut efter två öl. HAHAHAHAHHA...Vi gick vidare till Engelen där jag blev nekad för att jag var för ung. HMMM...Vi bestämde oss för att gå till Skeppsbar och ta en öl. Sen till båten och sova inför vår långa arbetsdag idag.

Idag sitter vi alla och tittar på teve. Jag är trött,resten är nog lika trötta men ingen vill lägga sig för det är myyys!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0