Tatueringstisdag

Denna eftermiddag åkte jag,Sara och hennes lillebrorsa Jocke till House of Pain för att boka en tid till Jocke som ska göra en tatuering när han fyller 18 om cirka en vecka. Jag och Sara skulle visa våra tatueringar att de läkt fint och tatueraren ville även fota dem sa han förut när vi gjorde dem. Detta hade jag lite ångest över eftersom jag lyckats få en finne mitt i tatueringen och det vill man ju helst inte föreviga till andra tittare. Lyckligtvis verkade han ha glömt det där med att fota så han konstaterade bara att den läkt fint och frågade hur läget var för övrigt.
Trevlig kille den där Danne!:)


image5
Min fina tro,hopp och kärlek tatuering. Med en tvist av en döskalle;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0