Tequinas vänner del 1

Låt mig presentera en av världens bästa killar!

Han heter Ludvig Herbert Striem,men jag säger mest Ludde:) Vi har kännt varann i cirka 1,5 år genom en annan person. Tyvärr träffas vi inte så ofta,men msn och sms används flitigt för att hålla kontakten. Och jösses,vilka långa och intressanta konversationer man kan hålla på msn!^^ Vi har t.ex. funnit ett stort gemensamt intresse i Per Morberg,sex,grym bas när man spelar musik,dansband och alkohol. Han har även fått mig att bli lite smått intresserad av bilar. Hoppas jag har gett honom någonting också:)
Fram tills för någon månad sen så trodde jag att det bara var jag som gillade och brydde mig om honom (på riktigt liksom),men efter ett gräl som verkligen gjorde mig ledsen kom det fram att han brydde sig om mig också. Vilket wake up-call för mig! Sen dess har jag lärt mig att inte förutsätta en massa om folk och att ta hand om dem man verkligen gillar!
Detta inlägg är en slags hyllning till killen som jag inte pratar med varje dag,men som ändå känner mig långt under ytan. En kille du inte kan låta bli att tycka om bara för att han är så underbar!



image11

Sötaste Ludde=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0