Terror på Eriksdalsbadet

Idag var jag och Nattis jätteduktiga igen. Vi bestämde oss för att åka och simma. Men denna gång kunde vi inte direkt njuta av det. Efter att vi simmat cirka 300 meter hoppar det i en tredje tjej i vår simbana och det var väl okej... Ända tills hon börjar simma och vi märker att bruden crawlar så att det stänker om det. Bokstavligt talat.
Det gick inte att simma ryggsim pga svallvågorna som sköljde över en. Det var som att man mötte en V-båt på öppet hav. Olidligt!
Till råga på allt kom det en till crawlande gubbe när vi hade cirka 200 meter kvar som gjorde minst lika stora svallvågor. GAAH!

Hur som helst,vi klarade av 1000 meter och åkte tillslut hem glada,men hungriga...
 
Något som jag för övrigt har varit hela dagen. Helt sjukt. Mat,mat,mat,mat är det enda jag tänker på!
Någon dag ska jag pröva på detta spännande recept...Fisk med tacotäcke..? Gott...?

Tacofisk
(http://www.arlakoket.se/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0