Blä för ormar och flygplan

Snacka om att det är mansdominans på den här båten. Jag låg vid teven först och tittade på ett lagom underhållande program vid namn Körslaget. Det dög inte för en av matroserna som kom och satte sig där också. Tillslut gav jag med mig och gav honom fjärrkontrollen.
- Du får byta kanal om du vill. Men bara jag får se Extra extra klockan tio! sa jag.
- Javisst, sa han.
Nu sitter de där och kollar på en äcklig film vid namn Snakes on a plane. Jag hatar ormar och flygplan. Aldrig att jag kollar på den. Då kommer jag aldrig kunna flyga igen!

Så nu har jag duschat och försökte titta en stund på den äckliga filmen,men det var ingen idé. Bara att gå ner till datorn istället. Jag hoppas verkligen jag får se mitt program klockan tio.

Det blev ingen fest för mig heller. Jag är helt slut och har ont i hela kroppen vilket inte är så konstigt då jag och Ida sålde för nästan 12.000 kronor idag. Det tar på krafterna!

Kommentarer
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKING

Hjälp till att stoppa HUMAN TRAFFICKING
Engagera dig genom att sprida kunskapen vidare.
Länken finns på min blogg.

2008-04-05 @ 21:18:28
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0