Det var fest i Stavsnäs...

....dock kanske inte så jättelivat eftersom kroghamnen inte ens var öppen så vi gick upp till Stavsnäs by och in på deras café som hade pubafton. Det var trevligt ialla fall och jag fick två roliga filmer på min telefon. Dem vågar jag dock inte lägga upp pga att det kanske inte är så kul för den som hamnade på filmen. Men jag och Nattis fick oss ett gott skratt:)

Jaa,som sagt, spenderade jag min lördagskväll ute i Stavsnäs på Vindöga med Nattis. Vi åt en väldigt god middag och drack vin. Jag orkade dock inte så mycket vin. Magen/levern var nog fortfarande lite i uppror efter kryssningen med jobbet. Det tog emot så att säga...:P
Tidigare på dagen var jag i stan och umgicks med Nisan. Vi åt en god lunch på Coffehouse by George och kikade runt i diverse butiker. Det slutade med att jag köpte ett till par jeansshorts,ansiktskräm,make-up remover,handlotion och ett par skor...Det är konstigt,men varje gång jag är på stan med Denise så kommer jag hem med ett par skor.

product view of: Open toe wedge pump
Dessa köpte jag på Bianco för 400 spänn vilket jag tyckte var ett ganska dyrt impulsköp....


product view of: Open toe pump
...men Nisan fisan fick med sig dessa hem för 1200 spänn!! Hon är helt galen när det gäller skor:) Plus att hon köpte sneakers för 600 spänn också...Där ligger jag i lä;)


Nu ska jag snart ta och sova. Fick inte mycket till sömn inatt + dagen efter = en aning trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0