Humörsvängningar

Min orkeslösa dag fortsätter, men nu med tillagda humörsvängningar. Det känns som att hormonerna spelar mig ett rejält spratt just nu. Jag har legat i sängen hela eftermiddagen och tittat på webbtv. Närmare bestämt Extra Extra som jag tycker är jävligt roligt. Så jag ligger och fnissar för mig själv. Helt plötsligt brister jag ut i gråt och tårarna sprutar till att helt plötsligt vända igen till ett gapflabb när något är roligt på programmet. Vad fan är det för fel på mig?!


Innan jag gör så att jag börjar gråta igen med att beskriva mitt deprimerande humör just nu så ska jag dela med mig av en rolig sketch med Måns Möller:)



(Pssst! Om ni går in på tv3.se och sen klickar på webbtv så kan ni kolla på hela avsnitt av Extra Extra!
Program 2 säsong 5 med bl.a. Martin Lidberg var jävla roligt. Då menar jag framför allt sketchen med Måns som programledare för "Ordchansen". Hahahaha vad sköj den var:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0