Ordningen är återställd!

Yes indeed,bara för nån timme sen kom min pappa hem igen efter att ha varit i Spanien i en månad. Satan vad brun han har blivit! Jag tror faktiskt han har tappat några centimeter runt midjan också! Duktig pappa:)

Själv fick jag hem kopior på intyget från säkerhetskursen idag. Det var ju lite komiskt att jag fick det precis när jag skulle åka iväg för att kopiera intyget jag hittade hemma idag! Tur att jag kollade posten innan jag åkte iväg:)
Jag svängde även förbi Colorama nere i Trollbäcken och frågade var min tapet hade tagit vägen. Tur var väl det för den hade legat där i en vecka. De hade ringt hem hit EN gång och vi hade inte svarat. Eeh,pröva igen då liksom?
Hur som helst så fick jag med mig mina tapeter hem så nu är det bara och vänta på ett bra tillfälle att sätta upp dem också. Får väl försöka övertala mamma att göra det i helgen så är det klart när jag kommer hem från båten på onsdag:)

Aerobicspasset som jag hade bokat in mig på idag var något av det svåraste jag har prövat på. Trots att jag har prövat aerobis förut och gått på Friskis i många år och övat upp min kordination så fattade jag typ ingenting idag av vad läraren visade. Helt sjukt svåra steg! Får se om jag prövar det igen,då är man ju ialla fall lite insatt i stegen...


Nu ska jag kolla på ett till avsnitt av SATC utan att distrahera mig själv med att blogga samtidigt:)
God natt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0