Shopping mitt i natten

Här sitter jag framför datorn mitt i natten och beställer saker från La Redoute. På något vis har jag hamnat här efter att ha tagit över från mamma. Som vanligt är det strul vid betalningen för vi vet inte vad vi har för kundnummer och det måste man veta för att lunna logga in och på så vis använda faktura som mamma har anmält.
Jaja,nu löste det sig genom att mamma tog kontantbetalning och ska ringa och snacka med dem imorn.

Jag är ialla fall nöjd! Jag har beställt vita tygskor,naturfärgade gladiatorsandalar,två bikinis och ett gulligt vitt linne. Tur att jag plockar ut lite extra slantar till nästa lön...;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godnatt:)

2008-04-16 @ 23:46:19
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: jessica

hoppas du sover super gott inatt, kolla gärna in en sväng på min blogg och känn dej som hemma
kram♥

2008-04-16 @ 23:47:34
URL: http://jessicasellgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0