Silja Europa igen...

Imorn var det då dags för denna kryssning med jobbet. Den som de kallar för en personalkonferens. Dock tror jag att det kommer ingå några glas alkohol också. Ialla fall på eftermiddagen när vi är "lediga". Idag har jag försäkrat mig om att minst en kollega till mig som också är i min ålder ska åka med. Även fast man är schemalagd på denna resa ,och den alltså egentligen är obligatorisk,så känns det som en lättnad att redan nu veta att jag inte kommer vara ensam med ett 30-tal äldre män.

Förresten,fartyget som vi lämnar Sthlm med, Silja Europa var ju samma båt som jag och Nattis åkte med tidigare i vintras. Då var båten nästintill folktom. Undrar om det är samma nu? Om man bortser från oss i Stockholms sjötrafik liksom...


(Bild härifrån)

Nää,nu ska jag försöka rengöra ugnen här hemma. Det luktar brännt så fort man sätter på den. Det var samma på båten i helgen och det blev en klar förbättring efter vi hade torkat ur den.

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi! ja vi måste hålla ihop imorgon:0)

2008-04-09 @ 20:07:10
Postat av: Tina

Jaa,det gick ju riktigt bra tillslut:) Jag hade väldigt kul!

2008-04-11 @ 22:04:53
URL: http://tequinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0