Ursäkta röran!

Filip&Fredrik startade ,som de kanske flesta vet, sin TV-karriär i TV4 i ett program som hette Ursäkta röran! (Vi bygger om). Trots att jag älskar dessa två galningar och deras humor så har jag aldrig ansträngt mig för att se detta program som upprörde folk och TV4 så mycket att de fick sparken. Idag hamnade jag av en slump på TV4s hemsida där man kunde se några av dessa program gratis. Haha,vilket jävla skönt program!

Jag fastnade särskilt för en sketch där Filip går omkring med en bergsprängare och spelar musik riktigt högt där man inte bör göra det. Favoriten var lätt när han gick in i Handelhögskolans studiesal och störde studenterna...Lägg särskilt märke till den stora TYST-skylten bakom Filip! :D

Titta och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0