Lugnet efter stormen!

Jag överlevde stormen utan att kräkas! Bra va? :)
Dessvärre kom det en hög med människor som orsakade oväder ombord istället...Plötsligt skulle alla äta lunch och ha mackor som jag inte hade klara. Jobbigt,men jag klarade det! Lite kul att känna sig så behövd faktiskt:)

Men mestadels har det varit väldigt lugnt idag och därför har jag tid att göra lite hjärngympa. Jag och ena matrosen har startat en rimtävling,eller ja,det urartade i det ialla fall och jag har aldrig försökt rimma så mycket på så kort tid:P
Själv tycker jag att jag är den överlägsna vinnaren^^

Nu är det snart slut för idag och jag kommer att somna bums när jag väl kommer i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0