Regnet,det bara öser ner...

Sömnen hjälpte väl lite igår,men huvudvärken ville aldrig gå över. Trots att jag kände mig bättre ett tag så brast det igen när mamma ringde och pratade. Hemlängtan kanske också spökar utöver det som tynger mitt bröst.

Hur som helst,inatt sov jag riktigt gott hela natten och idag känner jag mig mycket bättre trots att det inte är bra. Snart ska jag äta lite panpizza (inget nyttigt,jag vet,men gott som fan är det!:) och sedan bege mig ut på promenad/cykeltur upp till Giraffen tror jag för att inhandla lite diverse saker.


I eftermiddag ska jag försöka mig på att plugga för första gången. Jag tror man måste göra det ibland när man studerar på högskola eller vad tror ni?:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0