Vad hände med min nyttiga mat?

Första dagen i skolan är avklarad. Jag var väldigt nervös igår kväll och hade gärna velat skriva i bloggen,men det var nåt fel på den. GRRR! Att jag sedan var osams med en väldigt viktig person gjorde ju inte saken värre. Det tog nån timma innan jag kunde sova. Imorse var jag så nervös att jag höll på att kräkas.
Dock löste sig allt väldigt bra och fort för mig!:)
En tjej som heter Sanna satte sig brevid mig och vi umgicks sedan hela dagen. Klassen skulle enligt uppropslistan vara typ 24 personer,men vi var bara 13 varav 5 tjejer så det var najs:)
När jag är såhär nervös och slut nu ikväll efter alla nya intryck så tycker jag inte att det gör något att jag unnat mig lite god mat idag iform av bakad potatis med skagenröra till lunch och pizza till middag. Jag menar,jag cyklar ju ändå 30 min sammanlagt varje dag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0