God jul!

Idag är det lite mysigare än alla andra dagar på året för idag är det julafton! =)

Jag var uppe tidigt eftersom jag jobbar och känner mig inte alls lika trött idag som jag var igår trots en kortare nattsömn. Är inte det märkligt?

Jag ska strax sätta igång med att göra en lax och räkröra som jag tänkte att vi kan ha till vårt minijulbord som det blir till lunch. Vi satsar endast på sill,lax och potäter till lunch eftersom de flesta av oss ska åka hem och äta upp oss där.

Jag tror dessutom att tomten kommer att ge mig många fina julklappar för jag har varit väldigt snäll i år! Eller så tror jag det bara för att min syster sa att jag skulle få flest och dyrast klappar,det är ju alltid kul att höra liksom;)

Men den allra bästa julklappen fick jag redan igår kväll. Det var ingen pryl, men förhoppningsvis så kommer jag att glädjas över den mycket längre än alla saker som jag får ikväll. Jag känner mig så lättad och är väldigt glad över att tomten ringde mig igår...:)

Jaja, jag kanske uppdaterar lite senare och berättar vad jag fick i julklapp! Annars så passar jag på nu att önska alla mina läsare en riktigt god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0