Bara för skojs skull=)

Bara för att jag sitter vid familjens dator (betalar räkningar på denna dator) så måste jag passa på att blogga lite! Det är ju på denna dator alla roliga gamla bilder finns så ska leta upp nån rolig och kanske ful tom!^^


image83
Vad sägs om dessa gamla godingar från sommar 2004?=)



image84
Från vänstre övre hörn: Denise,jag,Sara,Lisa o Laura.


image85
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!


image86
Var kommer trasdockan ifrån?


Detta var ju då på tiden när webkamera var inne. Sara och jag var nyss fyllda 17 medan de andra är "felknullade" och fyllde lite senare på året;)
Hur som helst, jag har över 100 bilder från den där kvällen. 100 är från webcamen. 30 är normala. Resten av bilderna spårade vi totalt. Ni har ju själva sett några av resultaten här ovan.
Tur att man har mognat totalt på dessa fyra år,tihii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0