Glad alla hjärtans dag!

Så är det då denna hypade dag idag...Den dagen som är till för att tänka lite extra på sina nära och kära. Allra bäst kanske den är för dem som har någon partner. Men jag är nöjd ändå=) Så hör av dig till alla dina närmaste om det så bara är ett litet sms för då vet de att du tänker på dem!
Swarovski Hjärta - 10 mm
Bild hämtad härifrån.



Glad alla hjärtans dag alla mina läsare!

Och en särskild hälsning till mina närmsta små hjärtan;
Natalie - jag älskar dig!  Du+jag=båtmuppar. Vad skulle vi göra utan varandra?:)
Denise - jag älskar dig! Thailand i repris nästa vinter? Fast med sol denna gång!;)
Sara - jag älskar dig! Min fotbollsnörd,jag är så stolt över dig! Även fast vi inte har sportintresset gemensamt så kommer cheesecake alltid att binda ihop oss:)

Vad som än händer i livet så kommer ni tre alltid att stå mig närmast! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Cheescake for life!

2008-02-14 @ 14:40:53
Postat av: Tina

Always and forever!

2008-02-14 @ 15:27:36
URL: http://tequinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0