God natt,god natt!

Alla har gått och lagt sig och det är bara jag som sitter kvar uppe. Jag var ju tvungen att se vem som åkte ut ur Let's Dance=) Det var Richard Herrey och Cicci. Stackarn,hon grät ju till och med! :(

Men men,har varit uppe ända sen 6 imorse så jag känner mig faktiskt lite mosig. Jag och Rachel hade dessutom en oväntad rusch sista turen ut till Sandhamn ikväll. Minst 10 pers skulle ha mat och alla andra skulle ha mackor. Middagen (som var en jättegod lax och spenatpaj!) fick vänta ända till halv åtta. Den var klar vid sex. Du förstår...!


Nu ska jag gå och lägga mig och även försöka att sova. Det går nog bra såhär efter två öl:)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0