Gungeli-gung

Jag och min minsta lilla-syster har varit jätteduktiga idag. Vi var ute och gick i 1 timme i solskenet så nu har vi fått massor av frisk luft och solljus i ansiktet. Sköönt! Vi passade även på att gunga lite i Fornuddsparken. Det var himla länge sen jag gungade och ännu längre sen som jag hoppade från gungan:D
Det var riktigt kul och himla skönt att bara sitta där och dingla i solljuset som värmde en.

Jag tog lite bilder,men kom på att USB-kabeln till mobilen ligger nerpackad i nån påse nånstans och jag orkar inte leta just nu...Men jag måste ju nästan göra det sen för annars kan jag ju inte visa hur det går med rummet:S

Hmm,vilket dilemma...Aja,gör det imorn isåna fall=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0