Jag har skrivkramp

Hej hej hallå bloggen!

Idag vet jag inte vad som har hänt riktigt. Hela dagen har flugit iväg utan att jag har märkt det. Vi hade en tur som var så lugn att jag inte riktigt vet varför jag inte skrev här. Jag sopade golvet för det var så mycket lera och så ringde jag hem. Mitt skrivbord och hyllan har blivit sålt. De hämtade tydligen sakerna redan igår kväll så nu är mitt rum tomt när jag kommer hem imorn!
Det är perfekt,bara att rensa bland mina saker och sen börja slipa och spackla.

Jag har dessutom inget roligt att skriva om. Det händer ingenting här på båten och att bara skriva om hur och när jag lagar mat är kanske inte heller någon höjdare:P Men om ni vill veta så blev det fläskfilé i äppelsås med pasta och sallad till middag. Har inte smakat nåt förutom salladen än för jag är inte hungrig. Men såsen var smaskig iaf!

Nu ska jag nog radera annonsen på Blocket så ingen blir snuvad på möblerna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0