Kristina Maria Holm

Som jag sa tidigare häromdagen så har jag plötsligt fått ett uppsving av läsare vilket känns himla kul! =) Rekordet landade tillslut på 27 unika läsare! Så nu tänkte jag berätta lite mer om mig själv för er. Och såklart även mina trogna läsare=)


Favoriter:
Färg: Blå
Mat: Asiatiskt
Band: Timbaland är ju ganska grym 
Film: Pirates-triologin och Napoleon Dynamite
Bok: Läser inte så mycket men Stieg Larsson - Män som hatar kvinnor är bäst hittills
Årstid: maj-september
Veckodag: Fredag och lördag
Glassmak: Vanilj och pecannöt/cola 
Tid på dygnet: 20-03 på helger,vardagar 10-14  
Godis: Choklad,men föredrar chips


För tillfället:

Humör: Glad,men trött 
Kläder: Jeans från Seven,mörkblått SVEA-linne och en rosa kofta från Vila 
Bakgrund på mobilen: Sjögräs:P
Tid: 16.51
Omgivning: Mitt rum 
Irritationsobjekt: Sån jävla träningsvärk i framsida lår! 
Färg på stumpor: Vita
Läxor: Inga^^

Min första:

Bästa vän: Sofia  
Husdjur: Räknas syrrans gamla fiskar? Annars en kanin vid namn Snobben 
Piercing: Öronen såklart
Förälskelse: David
Kyss: Tror det var David också:S
Tatuering: Till höger om ryggslutet

Senaste:
Mat: Quinoasallad med kalkon och Chévreost
Dryck: Vatten
Biltur: I lördags till Eriksdalsbadet 
Kyss: M
Spelade låt: I'm a believer - The Monkees (stämmer va?) 
TV-program: 216 kilo tonåring

Har du någonsin..:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Haha,finns det någon som inte har det?:P

Nej tack:
Kläder: Magtröja
Mat: Pölsa
Musik: Death metal 
Dryck: Tomatjuice
Personlighetsdrag: Skrytmåns

Saker:

Du gjorde igår kväll: Satt vid datorn och kollade på teve
Du kan höra just nu: Musik  som skvalar från radion
Du inte kan leva utan: Datorn,mobilen och iPoden
Du gör när du har tråkigt: Städar eller sätter mig vid datorn

Val:
Kaffe eller te: Grönt te
Vår eller höst: Vår
Blond eller brunett: Blond på mig själv,killar spelar ingen roll;)

1 önskan: 10 miljoner direkt på skrapet;)


Texten har jag snott från bjorkstedt.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0