Roomservice del 5.

Hej o hå,satan vad trött jag är!

Efter en mycket angenäm eftermiddag och trevlig kväll så är jag så himla trött just nu! Tänk att man aldrig kan sova riktigt bra ihop...

Efter att jag hade strosat runt på stan en stund och smällt i mig lite kebab så kom jag äntligen hem igen efter fem dagar. Trots att jag var en aning seg så satte jag igång med mitt rum.
Jag vill ju ha det klart nån gång o det blir inte bättre av att jag jobbar hela tiden!
Men idag så har jag alltså slipat spacklet så det blev platt och fint,sedan tejpade jag runt alla lister och sedan var det bara att börja måla!:D Nu börjar det verkligen likna nånting!

image80

Lilli,vars rum jag ockuperar med min sovnärvaro,var på hugget idag och ville hjälpa mig!
På bilden ovan går hon loss med rollern. Av någon anledning fick hon det tyngsta jobbet att måla hela väggarna medan jag hade en liten fyrkant som målar fint längs listerna=) Fick dock putsa lite med en pensel också...

Hur som helst,första strykningen är klar! Imorn bitti blir det ett lager till innan det vankas thaimat till lunch:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0