Roomservice del 6.

Åh vad det är härligt att gå upp i tid!:D
Efter att ha vaknat tidigt de senaste 6 dagarna så vaknade jag tidigt även idag på min lediga morgon. Jag gick upp redan vid halv nio och åt genast frukost. Jag var spänd på att sätta igång med mitt rum igen!
Andra strykningen var klar redan innan 11 vilket känns otroligt bra! Annars brukar jag vara så jäkla seg att komma igång om dagarna:P Lilli hjälpte mig idag igen så det gick väldigt snabbt.

image81
Här ser ni vilken skillnad det är mellan första och andra strykningen!

Men det måste ändå bli en till strykning. Den blåa färgen vill inte ge sig och lyser fortfarande igenom en aning. Förhoppnings räcker det med en gång till. Om det blir ikväll eller imorgon som jag fortsätter får tiden avgöra:) 

Nu ska jag gå och äta lite yoghurt och titta på teve. Vid ett-tiden är det dags för thaimat med hela familjen på en restaurang här i Tyresö. Det blir mys det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0